Solutionare plangeri

Pentru neclaritățile sau nemulțumirile dumneavoastră privind facturarea contravalorii energiei electrice vândute, continuitatea în alimentarea cu energie electrică, asigurarea calității energiei electrice, funcționarea grupurilor de măsurare sau, în cazul în care doriți informații suplimentare privind schimbarea furnizorului, informarea conform cerințelor legislației în vigoare, alte subiecte privind vânzarea energiei electrice sau a serviciului de distribuție prestat,

I. Puteți depune sau transmite o solicitare/sesizare/reclamație, prin următoarele modalități:

  1. prin poștă sau curier la adresele 

- Calea Floreasca , nr. 246C et 20, sector 1, București, cod poștal 014476

- Calea 6 Vânători, FN, loc Arad, jud. Arad, cod poștal 310162

  1. La registratura Punctului de lucru Arad, la adresa Calea 6 Vânători, FN, loc Arad, jud. Arad, cod poștal 310162

  2. Prin poștă electronică la adresa info@aotenergy.ro

  3. Prin formularul on-line de la secțiunea Contact, de pe site AOT Energy, www.aotenergy.ro

  4. Puteți apela nr. de telefon +4031 828 5057, în fiecare zi lucrătoare, între orele 8-15.

  5. Vă puteți înscrie în audiență la dl Mihai Ion, Director general.

Program audiențe : Marți, între orele 10-12, în zilele lucrătoare.

 

II. În cazul în care sunteți nemulțumit de răspunsul primit, aveți dreptul de a:

  • transmite, in format fizic, la adresele postale menționate mai sus sau, la adresa de email info@aotenergy.ro, o plângere către AOT Energy SRL;

  • apela la Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (București, str. Constantin Nacu, nr.3, sector 2, cod postal 020995 ; telefon: 021-9782 ; 0213124365, email: anre@anre.ro, site : www.anre.ro );

  • apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerilor, sau de a vă adresa instanței judecătorești competente.

Pentru soluționarea plângerilor clienților săi, AOT Energy aplică prevederile procedurilor ANRE, respectiv:

  • pentru vânzarea de energie electrică, ale Procedurii-cadru privind obligaţia furnizorilor de energie electrică şi gaze naturale de soluţionare a plângerilor clienţilor finali, aprobată prin ordinul ANRE nr 16/2015;

  • pentru activitatea de operator de distribuție a energiei electrice, ale Regulamentului privind soluţionarea plângerilor împotriva operatorilor de reţea/sistem din sectorul energiei, aprobat prin ordinul ANRE nr. 47/2021.

De asemenea, plângerea transmisă de dvs. trebuie să respecte prevederile ordinelor ANRE nr. 16/2015 și 47/2021, pe care le puteți găsi la rubrica Legislație.